Sunday 28 April 2013

Assalamualaikum..

Sudah hampir 2 minggu terasanya aku dirumah ni, hmmm Kerja? heeee cuti sem ni ayah x bagi aku kerja . YES! *lapairmata* hee...

Sebenarnya taklah teruk sangat bila duduk dirumah memandangkan mak sendiri surirumah, so adelah teman berbual..haaa untuk mnghilangkannn rasa bosan aku nii... mak belikan aku Mesin Jahit Singer 'Heavy Duty' skali dgn Mesin jahit Tepi.. PERSOALANNYA, 'Pandai ke aku nak jahit??' hehhe.. ok persoalan tu boleh letak tepi memandangkan semua tu boleh belajar :p




haaa, ok dalam seminggu aku dah dapat belajar dan siapkan 2 helai baju kurungggg okayyy.. dalam proses pembelajaran ni i baru belajar jahit baju kurung moden dan peplum gittewww.. Lepas ni sapa yg dok piqir fashion ape yg uolls nk pkai time raya nnti bleh order kat I okay :p *tipujee*


No comments:

Post a Comment