Saturday 26 November 2011

When you forget her, Don't remember me. #letih

NEN DAH SOMBONG ???HEY! Just because I don't talk to you, doesn't mean I still don't think about you. I'm just distancing myself because I know I can't have you. Aku tidak mahu  lagi kau meninggalkan harapan kat aku n aku taknak bagi harapan kat kau. L

 ***

Cukuplah  dengan ‘teman hidup’ kau seorang yang makin berhampiran dengan kau. Aku pon perempuan juga. Aku faham perasaan dia bila dapat tahu kau menggatal   bagai macam   Walaupun  aku  memang tak  suka  tengok  muka GF kau yang  sombong  bongkak, takbur, UJUB ,tu ha !

***

WALAUBAGAIMANAPUN  Ican't stop  myself  FROM LIKING YOU. ♥♥ Itu masalahnya.
Aku   memang  tak  pernah  bagitahu  sesiapa  pasal  ni. Bila   dia  tegur  gedik gatal. Aku senyum je. Tak terkata.  Benci  ke Suka  dah  tak terungkap. DAHLAH. CUKUPLAH . Sem ni aku nak lebih focus . Bukan  nak  menggedik  bagai dah, heheh. #insaf.



No comments:

Post a Comment