Thursday 17 November 2011

Datang dengan semangat, pulang dengan kesayuan. T.T

Hari ini merupakan hari terakhir aku di Baskin Robbins , Bandar Utama. Memang masa sangat mencemburui aku yang hari hari nak malantak eskem :p jyeeahh

                                                                     BR  :)


Macam macam staff laki nak kenakan aku.. ikat sudu kat tali apron aku lahh, sorokkan h/p akulahh..  Diorang cakap bila lagi nak kenakan aku.  Lawak lahhh bila teringat balik pengalaman aku kat BR,BU nii..


uncle cina ni cakap kat aku… ‘SAYA MAU ITU U PUNYA BATANG’
aku:  batang?
cust: yelah itu batang u ada jual kan?
Aku: terpinga2 bila masa aku ada batang…. OHHH CONE?
cust : ha itu! Sya x tau tu cone ke apa ke…
Aku : o.O
Kadang kadang aku suka melayan .. Dan kadang2 aku rimass bila ada cus yang dah beri betis nak peha. Nak rasa tu nak rasa nii. Pastu kalau tak sedap buaaat UUUWEEEKK ! -.-  tolonglahh.  HEHE tapi dah adat kan  FREE TASTE ! 
  

                                    oh ya! kang aku bagi sudu  besar gamak ni baru tau! heheheh


No comments:

Post a Comment